Čia dirba didelę profesinę patirtį turintys darbuotojai, mylintys ir rūpestingi, gebantys skirti dėmesį kiekvienam vaikui, siekiantys, kad vaikams čia būtų gera. Jaukioje aplinkoje vaikus ugdo kompetentingi, aukštos kvalifikacijos ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo pedagogai, ieškantys naujų ugdymo formų ir metodų iškeltiems ugdymo prioritetams siekti. Lopšelyje-darželyje dirba patyręs logopedas, psichologas, socialinis pedagogas, specialusis pedagogas ir meninio ugdymo pedagogas. Kolektyvo įsitikinimu, kiekvienas vaikas yra kūrybingas, todėl prioritetine ugdymo kryptimi pasirinktas meninis vaikų ugdymas. Čia kiekvienas vaikas gali išreikšti save šokio, dainavimo, lipdymo iš molio ir kitomis kūrybinės raiškos priemonėmis.
Didelis dėmesys skiriamas sveikatos puoselėjimui ir saugumui. Darželio teritorija aptverta, aikštelėse įrengtos aktyvaus judėjimo ir poilsio zonos.
PRIORITETAI
UGDYMAS
Ugdymo kokybės užtikrinimas, ugdymo planų optimalus realizavimas tenkinant vaikų, tėvų bei bendruomenės narių poreikius;
BENDRUOMENĖ
Bendruomenės socialinių ryšių plėtojimas.
APLINKA
Palankaus mikroklimato kūrimas, saugios ir sveikos ugdymo(-si) aplinkos kūrimas;
MOKYMASIS
Pedagogams ir kitiems darbuotojams galimybių mokytis visą gyvenimą sudarymas.
Tapti atvira kaitai ir naujovėms įstaiga, teikiančia šeimai kokybiškas socialines ir edukacines ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo paslaugas, atsižvelgiant į pažangiausias mokslo ir visuomenės raidos tendencijas, kurti sąlygas padedančias vaikui tenkinti prigimtinius, kultūros, taip pat etninės, socialinius ir pažintinius poreikius.
Pagrindinė lopšelio – darželio misija – teikti pagalbą šeimai ugdyti vaikus, siekiant tęstinumo tarp ikimokyklinio, priešmokyklinio ir pradinio ugdymo grandžių.
Visapusiškai ugdyti visas prigimtines vaiko galias sudarant tam tinkamas sąlygas.
Sudaryti visiems 5-6 m. amžiaus vaikams lygias pasirengimo mokyklai galimybes.
Įstaigos veiklos filosofija remiasi nuostata, kad vaikas yra aktyvus savo veikla, kūrybingas ir kaupiantis savo gyvenimišką patirtį savitais pasaulio pažinimo būdais. Ugdymo samprata grindžiama psichosocialine, kognityvine bei humanistinės pedagogikos ir vaiko raidos teorijomis. Vaiko socialinė, emocinė raida priklauso nuo jo paties požiūrio į save ir jį supančių žmonių nuomonės bei reikalavimų jam. Pagrindinis dėmesys skiriamas vaiko poreikių tenkinimui atsižvelgiant į vaiko pažinimo raidos ypatumus. Kaip teigia humanistinės krypties atstovai Rodgers, Maslou ir kt., kad vaikų meninė veikla kompleksiškai vysto įvairius vaiko pojūčius, laiduoja sėkmės išgyvenimą, stiprina teigiamą savęs vertinimą, lavina kūrybines galias ir turi lemiamos įtakos vaiko intelekto raidai.
Apie darželį
Vilniaus lopšelis-darželis „Medynėlis” duris vaikams atvėrė 1973 m. balandžio 13 d. kaip Vilniaus lopšelis-darželis Nr.139. Vėliau jam buvo suteiktas ,,Medynėlio” vardas, simbolizuojantis draugišką ir saugią ikimokyklinio ugdymo įstaigą, lyg užuovėją liauniems medeliams.
Lopšelis-darželis „Medynėlis“ drauge su ugdytinio šeima siekia aukštos vaikų ugdymo kokybės, diegia ikimokyklinio ugdymo naujoves. Skatinamas aktyvus tėvų dalyvavimas ekologiniame darželio aplinkos tvarkymo projekte „Žydintis darželis“. Tėvai yra aktyvūs bendruomenės nariai, padedantys spręsti aktualius įstaigos veiklos klausimus, dalyvauja kasmetiniuose meniniuose projektuose, parodose, šventėse ir kituose renginiuose.
Himnas
Atėjome čionai mažyčiai,
Dar nemokėjom žodžio pasakyti,
O šiandien mokame skaičiuoti,
Ir piešti, šokti ir lipdyti.
Mes vaikučiai, MEDYNĖLIO,
Esam šaunūs ir linksmi.
Gal truputį ir padūkę,
Bet laimingi ir mieli.
O kiek draugų mes čia sutikom,
Ir kaip mums gera būt kartu.
Skrajojam tarsi pievoje drugeliai,
Čia linksma, gera ir smagu.